Silviu Barbulescu


Du-te la cuprins

Portofoliu Servicii

Creez Site


Portofoliu:



Servicii:


web design,
site prezentare,
servicii creare site,
creare pagini web bucuresti
galerie foto (optimizare si prelucrare, inserare copyright, sigla / logo
prelucrari grafici speciale: imagine de fundal (background in transparenta), slideshow cu pornire automata, efecte speciale
Asigurare compatibilitate cu majoritatea browserelor
Formular de contact prin e-mail
Blog, camp de cautare
analiza vizitatorilor (locatia, limba folosita, sistemul de operare, browserul de internet, rezolutia monitorului) analiza surselor de trafic (ponderea traficului direct, motoarelor de cautare, site-uri partenere, cuvinte cheie folosite de catre vizitatori pentru accesarea paginii) analiza continutului (clasamentul celor mai vizionate pagini, timpul mediu petrecut de vizitatori pe fiecare pagina etc)

Contra-cost se pot asigura urmatoarele servicii care nu intra in pachetul de baza:
-realizarea fotografiilor

Termeni:

Nume domeniu
In caz ca domeniul nu a fost inca ales (la un site propriu de exemplu), exista cateva trucuri cu care putem alege numele domeniului sa fie mai SEO friendly. De exemplu, domeniile cu keyword-uri in ele vor fi mult mai vizibile. Daca vrei sa vinzi "flori galbene" un site de genul www. Florigalbene .ro va beneficia de aparitia keyword-ului exact in nume. Totusi, nu e bine sa exagerezi si sa pui nume la domenii de genul www. keyword1_keyword2_keyword3_keyword4 .com pentru ca in cazul asta sunt sanse mari sa fii penalizat mai degraba.Mai este un avantaj sa ai domeniul de forma "keyword1-keyword2". Cand cineva va vrea sa puna un link catre site-ul tau, iti va baga in textul ancora cele 2 keyword-uri.

1. Titlul paginii web (title tag) este unul dintre cei mai importanti factori care influenteaza rankingul (clasificarea) pe o pagina de cautare. Tagul de titlu este un cod HTML care creeaza cuvintele ce apar pe bara de sus a browserului.
Este recomandat sa nu optimizati pentru multe cuvinte cheie, alegeti mai putine si concentrati-va pe ele.
Atentie: Nu incercati sa inselati motoarele de cautare folosind cuvintele cheie in tot textul site-ului, fara coerenta, deoarece filtrele acestora va vor exclude din rezultate si se poate ajunge chiar la depunctarea site-ului. Mai bine concentrati-va pe compunerea unui continut informativ de calitate.

2. Meta Tagurile sunt coduri ascunse (apar doar in sursa HTML, nu si pe pagina) care sunt folosite de motoarele de cautare. Sunt mai multe tipuri de taguri, dar cele mai importante sunt Meta Tagul descriere si Meta Tagurile cuvinte cheie.
Meta Tagul descriere (contine o descriere a continutului site-ului) este folosit de unele motoare de cautare. Apare in rezultate doar daca contine exact aceeasi fraza folosita la cautare de catre utilizator.

3. Formatarea textului (headinguri, bold) Heading-urile, boldarea textului conteaza mai putin, dar conteaza. Evident, se boldeaza keywordurile. Motorul de cautare vede markup-ul si decide ca e mai important decat restul din pagina.

4. Continutul Optimizat Recomandat este ca pe fiecare pagina sa fie macar 500 de cuvinte, cu o densitate a keyword-urilor de 10% (deci in 500 de cuvinte, 50 sunt keyword-uri principale, secundare sau tertiare)

5. Linking Vorbim de 3 tipuri diferite de link-uri care ajuta la SEO:

1. Internal links - link-uri externe, de la o pagina de pe site pe alta pagina a aceluiasi site. Link-urile acestea ajuta la indexarea mai rapida a site-ului de catre crawleri, dar transmit si autoritatea intre pagini. De exemplu, daca pagina principala a site-ului e importanta si are multe link-uri, punand un link intern pe ea catre o pagina secundara, ii poti creste acesteia din urma importanta.

2. Link-uri externe - linkuri de pe site-ul tau, catre alte site-uri. Aici conteaza, pe cat poti, sa pui link-uri catre site-uri care au relevanta cu domeniul site-ului tau. De exemplu, daca ai un site despre masini, cel mai bine e sa pui cateva link-uri catre alte site-uri cu masini importante.

3.
Inbound links (IBL) - link-uri pe care le pun altii catre site-ul tau. Cu cat primesti un link de la un site mai important, cu atata Google va considera mai important si site-ul tau si il va ridica in SERP, il va scoate din supplemental index sau il va indexa complet. E importanta si forma IBL-ului pe site-ul respectiv: cel mai mult beneficiezi de o crestere in SERP daca IBL-ul vine catre tine cu un keyword in textul ancora. Deci pentru site-ul cu “floare galbena”, un IBL va avea mai multa valoare daca link-ul e pus sub forma "floare galbena", decat daca e pus sub forma "vizitati un site interesant AICI".

IBL-urile sunt cele mai importante si din pacate sunt in afara controlului tau direct. De regula se obtin prin trei metode:
1. Link exchange - ceri un link pe alt site, punand la randul tau link catre ei pe site-ul tau
2. Paid linking - cumperi un link pe alt site
3. Continut de calitate - scriind continut de calitate, vei primi link-uri de pe alte site-uri, care vor contribui la ridicarea paginilor cu continutul respectiv si implicit a intreg site-ului tau.



SERP=search engine results page
SEO=Search Engine Optimization

Inscrierea in motoarele de cautare. Desi sunt multe motoare de cautare pe net, e bine sa va concentrati doar pe cele mai mari, deoarece acestea genereaza cel mai mult trafic. Va recomandam sa nu folositi programe platite care va inscriu site-ul la 150 de motoare. Este mai productiv sa va inscrieti manual (si gratis) la aceste cateva:
MSN Search
Google
Yahoo

Inscrierea in directoare. Directorul este un site web organizat pe categorii care contin link-uri aprobate manual de editori ce vizualizeaza continutul site-ului propus. In cadrul unui director se pot face cautari exact la fel ca un motor de cautare.
Inscrierea in directoare este una din metodele cele mai bune de a obtine un ranking (clasificare) mare pe pagina de cautare.
Sunt cateva directoare importante in care va recomandam sa va inscrieti, dar exista multe altele pe care le puteti gasi cu motoarele de cautare (cuvant cheie: directory). La cele mai multe listarea se face gratuit (exista si o optiune platita, astfel incat site-ul dumneavoastra sa fie analizat mai repede), la altele este obligatorie linkarea reciproca.

1. The Open Directory Project
(ODP sau DMOZ - prescurtare de la Directory Mozilla) - inscriere gratuita
Google in special ia rezultatele pentru directoare de pe DMOZ, asa ca este foarte important sa aveti site-ul inclus. Lista de asteptare este foarte lunga, dar merita efortul.
2. Yahoo - inscrierea este platita, dar acest director este foarte important (puteti opta si pentru versiunea free)

Home Page | Creez Site | Foto | Speologie | Speo Filme | Schi | Bansko | Contact | Harta site


Inapoi la cuprins | Inapoi la meniul principal